Tuesday, July 5, 2011

setahun jagung


kalau dulu dah bertateh-tateh, kini kami dah ckup setahun. tepat 4 julai ni, kitaorang diploma sesi 2010/2011 cukup dah setahun. besar dah en, cukup x nak kawin ni? jauh impian ni. haha.
kebetulan pulak, pada hari yang same. satu kelas, seramai 107 pergi ke kuantan melawat ke Pusat Biosekuriti Perikanan. lawatan ini di bawah kursus Kesihatan Ikan bawah lecturer Dr. Najihah Musa. tahun 2 bertolak 4 julai, tahun 3 keesokkan hari nya.



setahun sudah kita semua together2. makan, gi kelas, borak. bising2. assignment, buat movie, n bla bla bla. semoga kita semua tetap bersama la. berpanjangan sampai akhir hayat. lepas dah seronok dengar ceramah kn kn-,- kene buat report lak, hantar kat dr. terbbaaaikk. 


nasi dagang :)

kitaorg di beri peluang untuk g ke East Coast Mall, dalam masa SEJAM!! 60 Minit. haha. memang macam olimpik dah, acara jalan jauh. haha. rushing je sume nk g kdai shopping semua. haha.

harapan, kita semua dah bersama, bersatu. jangan lagi ade pertelingkahan. standard kalau kawan itu gaduh. tapi jangan lama2. sekejap je sudah. dan, kita kene naikkan nama diploma kita, di mata semua budak degree dan di semua mata yang lain. diploma perikanan aspirasi kecemerlangan umt. dari segi akademik mahupun sukan. tinggi kan prestasi, tingkatkan motivasi. jangan kita alpa atau lupa. dan jangan kita tertipu daya. semoga kita berjaya.


well, ak ngantok lagi. semalam tido dlm bus semua gaya tido ak buat, tapi x gak terasa nikmatnya. so, katil jadi balasan. choww2~


ombak datang memecah bata,  
bata yang keras terburai jua,
sudah setahun kita bersama,
harap kekal sepanjang masa.

pergi ke pasar beli ikan,
ikan di masak oleh pak atan,
perkara lama jangan di ingatkan,
salah dan silap harap diampunkan.

No comments:

Post a Comment