Sunday, July 10, 2011

rasa. rasa. rasa. kau dapat rasa tak. 

makin lama makin jauh. asal la weyy. apa yang termaktub dalam fikiran tu. kalau engkau fikirkan tentang buruk, maka tiadalah baik nya datang dari itu. ubah mindset anda ubah diri anda. jangan kita takuk lama. its true. manusia itu berubah, tapi prubahan masih tidak pada hati. mungkin pada kelakuan tapi bukan pada sanubari. kita dah lama, jangan kita jauhkan.

lama sudah kita tak hirup angin yang sama. masing masing rasa mereka kata aku dah hirup udara lain. tapi, ak masih di situ. mengapa tidak nampak dan nampak apa yang tidak perlu. demikian lah kita, kita diteruskan mampu ke kita terus tersenyum dan gelak puaka seperti kala.

mereka kata, aku yang menjadi burung berkicau. tapi ak bukan burung yang tidak mengerti, kerana aku pandang tinggi pada mereka. mereka saudara ak, tua nya bergaya. hormat nya berganda. tapi disebabkan warna, ak jadi mangsa. entah kenapa mereka menuding jari. aku yang menjadi mangsa. selisih tiada sapa. senyum dimuka hilang dimata.

ak gelisih, ak risau. akan mereka pada aku. aku cuba menjadi terbaik supaya mereka terima, seadanya anwar sauqie.

minggu ini ak stress. hilang. seorang. but still, smile on my face. walaupun tiada yang memahami.
ape2, ak oke je la. kn kn. anwar sauqie mane leh give up. pernah? x de!! anwar sauqie tetap hebat. thanks.

No comments:

Post a Comment